niedziela, 23 grudnia 2012

Wesołych Świąt i Szczęsliwego Nowego Roku !

AHHHHH DŁUGO MYŚLAŁAM NAD JAKIMIŚ
EPICKIMI ŻYCZENIAMI, JEDNAK PO DŁUŻSZYM
ZASTANOWIENIU ZDECYDOWAŁAM SIĘ
NA JEDNKA PROSTE ŻYCZENIA PŁYNĄCE WPROST Z MOJEGO SERDUCHA TAKŻE : 



'' Zdrowia, szczęścia, miłości i pogody ducha przede wszystkim.
Żeby wszystkie, nawet te najtrudniejsze do zrealizowania marzenia się 
wam pełniły. Abyście znalażły w końcu tą swoją drugą połówkę,która
zastąpi wam Hazze, Lou, Zayna, Niallera i Liama, kedy nasza
piątka idotów będzie aktualnie w trasie ( oczywiścei żąrt, ale tych chłopaków
to wam na serio, serio życzę ^^ ). Sukcesów i wytrwałości w tym 
co robicie. NO I KURDE WSZYSTKIEGO CO NAjLEPSZE I NAJZAJEBISTRZE! 

ahhh No i oczywiście zajebistego nowego roku,małego lub bezbolesnego  i bez zgonowanego kaca ! #IfYouKnowWahtIMean ^^ ''

ŻYCZĘ JA, WERONIKA Xx 





1 komentarz:

  1. dzięki, wzajemnie. :D <3
    dopiero niedawno zaczęłam czytać twojego bloga, i jest cudowny! nie ma takiej znudzonej fabuły jak wszystkie inne, jest wyjątkowy, no i świetnie napisany! proszę, kontnuuj! :)
    obiecuję że będę komentować. ;)

    OdpowiedzUsuń