czwartek, 22 listopada 2012

Libster Award II

Tym razem bloggerka o nazwie Monika postanowiła docenić moje wypociny i nominować moje ''opowiadanie'' do Libster Award. Jest to już druga nominacja , dlatego blogów jak na razie nie zamierzam zmienić - będą te , które wybrałam w poprzednim poście :)  Teraz czas  na pytania :

1.Skąd pomysł na prowadzenie bloga ?

 * A więc kiedyś na basenie razem z moimi koleżankami wpadłam na pomysł napisania bloga... jednak po kilku dniach to wszystkie się tak jakoś wykruszyło i pierwszego bloga nie do końca z premedytacją zaczęłam pisać sama ... Natomiast tego bloga założyłam z nudów i teraz uważam , że to był mój najlepszy pomysł , jak na razie XD >


2.Od kiedy jesteś Directioner ? 

* Directionerką jestem już od ponad roku :)


3.Śpiew czy Taniec ?  

* ZDECYDOWANIE ŚPIEW <3


4. Lubisz Koty ?

* Lubie :) i nawet miałam kiedyś jednego ale okazało się , że mam na nie alergie .. :(


5. Czy twoje przyjaciółki wiedzą że masz bloga ? ( taa wiem bez sensu :D )

* Mam jedną - NAJLEPSZĄ Przyjaciółkę i ona wie , że prowadzę bloga .. BA ! nawet go czyta ! :D


6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka z Take Me Home ?

* WSZYSTKIEEE *_______________*  ale jakbym już miała wybierać to chyba '' They Don't Know About Us ''


7. Twój typ faceta ? 

* a więc tak : loczki , zielone lub niebieski oczęta , ładna buźka , romantyk , poczucie humoru < OGROOMNE > , musi umieć choć trochę śpiewać żebym mogła razem z nim dzielić moją pasję :D , musi tolerować 1D , musi się ładnie ubierać , musi być uprzejmy dla moich znajomych , musi być mądry i rozważny i to chyba wszystko .. ogólnie musi mieć po trochę od każdego z chłopców z 1D ;p


8.Ulubiony Kolor ?  

* NIE MAM ! lubię wszystkie kolory - najbardziej te matowe i stonowanie ... beżowy , brązowy , etc.


9.Która piosenka z Up All Night ?

* Zdecydowanie WMYB bo od niej się wszystko zaczęło ;')


10.Za co właśnie lubisz 1D ?

*   JA ICH NIE LUBIE .... JA ICH KOCHAM ! kocham ich za tą nie normalność przede wszystkim ! Za to , że nie uderzyła im tzw.'' woda sodowa '' do głowy i za  to , że tak bardzo szanują swoich fanów ( co okazują prawie zawsze na swoich twitterach lub oficjalnym FB One Direction ) . Kocham ich też za to , że są prawdziwi , za to że to , że są w Show Biznesie zawdzięczają w wiekszości swoimi głosom , a nie jakimś ''mutacjom komputerowym ) kocham ich za ogromne serducha i całą swoją pasję , którą wkładają w to co robią .. KOCHAM ICH ZA WSZYSTKO ... ;')


11.Masz czasami myśli / sny erotyczne z chłopakiem z zespołu ?  

* A jak !? miewam je codziennie i każde coraz to nowsze i fajniejsze *__________*    <zboczona ja >


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz