piątek, 13 lipca 2012

Bohaterowie



Nazywam się Mia Taylor , mam 19 lat i od niespełna roku jestem mamą Darcy. Jej ojcem jest niejaki Harry Styles , niestety po tym jak publicznie powiedział , że nic nas nie łączy definitywnie zakończyłam z nim związek. Obecnie mieszkam w małym apartamencie w centrum Londynu i zajmuje się opiekowaniem córeczki. Pieniądze mam od rodziców , którzy mieszkaj w Polsce i tam, mają jakąś dużą firmę. Ludzie mówią mi , że jestem nieśmiała , ale za to bardzo przyjacielska i szczera, co jest moją zaletą ... 


A to jest właśnie moja urocza córeczka - Darcy Styles. Ma już 9 miesięcy i jest najcudowniejszą dziewczynką na świecie. Jej tatą jest słynny Harry Styles , ale wątpie żeby go pamiętała , bo jak miała dwa miesiące urwałam z nim kontakt i zabroniłam mu widywać się z Darcy 
    

To jest właśnie mój były chłopak i ojciec mojego dziecka Harry Styles. Ma 18 lat i jest członkiem obecnie jednego z najsławniejszych boysbandów na świecie - One Direction. Rozstałam się z nim po tym kiedy zaprzeczyła znajomości ze mną w telewizji. Jest uroczym dżentelmenem , jednak dość zarozumiałym. Jeśli w grę wchodzi jego kariera potrafi zmienić się nie do poznania w myślącego tylko o sobie idiotę.



A to jest drugi członek zespołu Niall Horan. Ten jakże słodki i zabawny dziewiętnastolatek jest przyjacielem Harry'ego. Pochodzi z Irlandii i wprost kocha jeść.  To właśnie z nim miałam najlepszy kontakt , jednak urwał się on kiedy blondyn dowiedział się , że zerwałam z jego kumplem ... 




To jest 3/5 członków 1D dziewiętnastoletni Zayn Malik. On również jest bardzo uprzejmym chłopakiem , jednak jedną z jego wad jest to , że pali jak smok. Jest pół Pakistańczykiem co wyjaśnia jego ciemną karnację. Wyznaje Muzułmanizm i się tego nie wstydzi , za co mam do niego ogromny szacunek ...



 Liam Payn również jest członkiem One Direction. Jest bardzo kulturalny i poukładany przez co dużo osób daje mu więcej lat niż ma w rzeczywistości , czyli dziewiętnaście. Nie ma jednej nerki dlatego zawsze na imprezach na nim spoczywa zadanie upilnowania pozostałych chłopców - taki Daddy Direction , jak to dawniej zwykliśmy mówić. Ma uroczą dziewczynę Danielle , która jest tancerką i z tego co wiem kocha go najmocniej na świecie 



A to jest ostatni członek zespołu One Direction - Louis Tomlinson. Ten chłopak ma energii za pięciu i jak to sam powtarza nie chce dorosnąć. Choć ma już 20 , co czyni go najstarszym z całego 1D zachowuje się jakby był najmłodszy co czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym. On również ma cudną dziewczynę , która nazywa się Eleanor i jest równie szalona jak jej chłopak

Postacie pobocznie : 




A teraz nadszedł czas na jedną z moich przyjaciółek : oto Danielle Peazer !  Jest ona dziewczyną Liam i oboje bardzo się kochają pomimo tego , że jest ona od niego starsza aż o pięć lat . Jest ona słodka i bardzo przemiła , dlatego  z nią i Eleanor utrzymuje nadal kontakt.



I nadszedł czas na przedstawienie drugiej cudowniej dziewczyny , którą jest Eleanor Calder.  Jest ona dziewczyną Louisa i zarazem przyjaciółką moją i Danielle. Ma ona dwadzieścia lat i studiuje politechnike i socjologie na uniwersytecie w Manchesterze , przez co nie widuje się z nią tak często jak z Dan. Jest tak samo stuknięta jak Louis , dzięki czemu w moim życiu jest jeszcze bardziej kolorowo ...


A tą dziewczynę poznałam niedawno. Nazywa się Perrie Edwards i jest dziewczyną Zayna. Ma dziewiętnaście lat i jest członkinią girlsbandu Little Mix. Wiecie , że Perrie też była w X Factorze ?  tylko , że rok później , fajnie nie ? :)   Ogólnie dziewczyna mogłaby troszkę przystopować z makijażem  , ale i tak uważam , że  jest strasznie ładna. Mam nadzieję , że już niedługo  ją również będę mogła zaliczyć do grona moich przyjaciół ... 


 Bianca Taylor - cóż .. to jest moja zaginiona siostra. Jest ode mnie o 2 latka młodsza, czyli ma 17 lat. Nasza znajomość nie rozpoczęła się dosyć wesoło, ponieważ porwała Darcy, jednak kiedy wytłumaczyła co nią kierowało, postanowiliśmy jej wybaczyć. Sekretne zauroczenie Nialla...
*********************************************************************************
No to są bohaterowie :)   Prolog od razu zaczynam pisać , ale z tym pierwszym rozdziałem się dzisiaj nie wyrobie i będzie on jutro :D   jeśli to czytałeś to zostaw komentarz!!!
Ronnie Xx






1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie ;) Od razu zabieram się za czytanie prologu ! <3

    OdpowiedzUsuń